کد خبر: ۷۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
قم- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه های آینده وزارت ورزش در عرصه قهرمانی گفت: برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش آرانیوز:سید حمید سجادی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری گفت: به جز برخی رشته‌های معدود جمهوری اسلامی در تمام رشته‌های ورزشی به مرحله حرفه‌ای‌گری رسیده و می‌تواند در رویدادهای بین‌المللی عملکرد قابل دفاعی از خود برجا بگذارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب و مباحث مهمی است که هم اکنون در ورزش حرفه‌ای دنیا مطرح است.

وی با بیان اینکه حوزه جوانان با چالش‌های خاص خود همراه است، ادامه داد: بخشی از مباحث مربوط به جوانان مربوط به وزارت ورزش و جوانان است که به صورت جدی در حال پیگیری است.

سجادی حمایت از ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را رویکرد اصلی این وزارتخانه دانست و تصریح کرد: نزدیک به ۳ سال به المپیک آینده و حدود ۱۱ ماه نیز به آغاز بازی آسیایی باقی مانده است و با برنامه‌ریزی های انجام شده ایران با تمام قدرت در این رویدادها شرکت خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ریزی جهت برگزاری رقابت‌های ورزشی در بین کشورهای محور مقاومت، تقویت روحیه فتوت و جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از برنامه‌های آتی این وزارتخانه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار