کد خبر: ۷۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
قزوین-رئیس کمیته امداد شهرستان البرز گفت: در نیمه نخست سال جاری مشارکت مردم شهرستان البرز در طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین رشد ۱۶۵ درصد داشته است.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین حسین اصلی بیگی در مراسمی که برای تحویل بسته‌های تحصیلی اهدایی از سوی یک شرکت تولیدی به دانش آموزان تحت حمایت این اداره برگزار شد، بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین دو طرحی هستند که استقبال خوبی از سوی مردم برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ۶ ماهه نخست سال جاری، در شهرستان البرز ۲۱۲ فرزند یتیم و ۹۹۸ فرزند محسنین تحت حمایت داریم که در مجموع دو هزار و ۴۴۳ حامی برای حمایت مادی و معنوی از این عزیزان با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان البرز اضافه کرد: کمک مردم در طرح اکرام طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان و در طرح محسنین بیش از ۹۵۵ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: متوسط سرانه دریافتی فرزندان ایتام در ماه بیش از ۸۵۰ هزار تومان و فرزندان محسنین بیش از ۱۵۹ هزار تومان است ضمن اینکه مجموع کمک‌های حامیان در دو طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۵ درصد رشد داشته است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار