کد خبر: ۷۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم شاهد تدوین سند جامع و راهبردی سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه قفقاز و جمهوری آذربایجان باشیم.

به گزارش آرانیوز، محمود عباس زاده مشکینی با بیان اینکه روز گذشته نشست مشترکی با حضور اعضای مجمع نمایندگان شمال غرب کشور از جمله «علی نیکزاد» نائب رئیس مجلس، تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی، نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و سفیر ایران در باکو و همچنین تعدادی از مسئولان و کارشناسان معاونت خارجی وزارت اطلاعات پیرامون تحولات قفقاز برگزار شد، گفت: همچنین تعدادی از کارشناسانی که سابقه سفارت در جمهوری آذربایجان داشتند، از آنها برای حضور در این نشست دعوت شده بود که از جمله می‌توان به «احد قضایی» که سابقه سفارت ایران در باکو را دارند، اشاره کرد.

وی تاکید کرد: درک واقع بینانه ای از تحولات منطقه قفقاز و جمهوری آذربایجان در میان کارشناسان و مسئولان جمهوری اسلامی وجود دارد و می توان چشم‌انداز روشنی را از این رهگذر برای روابط خارجی ایران و همسایگان متناسب با روابط دوجانبه متصور بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:با تداوم این جلسات شاهد تدوین سند جامع و راهبردی سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه قفقاز و جمهوری آذربایجان باشیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار