کد خبر: ۷۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
زنجان-رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه هنوز استعلام شهردار جدید این شهر به اتمام نرسیده است، گفت: هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر منتفی شدن حکم شهردار جدید زنجان ابلاغ نشده است.

به گزارش آرانیوز:منصور مرادلو  با بیان اینکه هنوز استعلام شهردار جدید این شهر به اتمام نرسیده است، گفت: هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر منتفی شدن حکم شهردار جدید زنجان از سوی وزارت کشور به شورای اسلامی شهر زنجان ابلاغ نشده است.

وی با یادآوری اینکه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان طی روزهای اخیر گفت‌وگو و رایزنی خود را با وزارت کشور در این خصوص انجام داده است، افزود: حتی در سفر اخیر وزیر کشور به زنجان نیز صحبت‌هایی در این خصوص به انجام رسید.

مرادلو با وجود اینکه نزدیک به یک ماه از انتخاب شهردار جدید زنجان می‌گذرد اما هنوز استعلام‌ها در این خصوص انجام نشده است، ادامه داد: برای شهردار جدید زنجان از دو دستگاه استعلام انجام داده و این استعلام‌ها به طور مستقیم به وزارت کشور تحویل داده شده که هنوز استعلام نهایی به دست شورای شهر زنجان نرسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با ارزیابی خود از برآیند وضعیت عمران شهری زنجان، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با جدیت به دنبال تحقق و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمران شهری بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار