کد خبر: ۷۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
اهواز- استاندار خوزستان گفت: منطقه آزاد نقش مهمی را در زمینه رونق اقتصادی، توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی دارد.

به گزارش آرانیوز:صادق خلیلیان صبح امروز پنجشنبه در دیدار «سعید محمد» دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بر عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان تأکید کرد و گفت: این عزم در بالاترین سطح قرار دارد و مسئولان تلاش می‌کنند که عقب‌ماندگی‌های موجود را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد نیز نقش مهمی را در زمینه رونق اقتصادی توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی به‌ویژه برای شهرستان‌های آبادان و خرمشهر دارد، افزود: منطقه آزاد می‌تواند ظرفیت قابل توجهی را در اقتصاد استان داشته و پشتوانه کل اقتصاد استان باشد و فراتر از آن تأثیر کشوری از نظر توسعه سرمایه‌گذاری و رونق تجاری دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در نظر داریم که یک منطقه گردشگری برای بحث سلامت و مسائل مرتبط با سوخت‌رسانی به کشتی‌ها از طریق منطقه آزاد داشته باشیم، گفت: در دو بخش کوتاه‌مدت و میان‌مدت توافقاتی شده و امید است که به ثمر برسد و شاهد آثار رفاهی و توسعه منطقه برای مردم باشیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار