کد خبر: ۷۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
بجنورد-نماینده بجنورد در مجلس از معرفی ۲ گزینه بومی و ۳گزینه غیربومی برای استانداری خراسان شمالی به وزارت کشور خبر داد و گفت: نظر نمایندگان جنبه مشورتی دارد و تصمیم گیر نهایی وزارت کشور است.

به گزارش آرانیوز:سید محمد پاکمهر  اظهار کرد: نمایندگان مجلس هیچ گاه قصد دخالت در انتخاب مسئولان مختلف را ندارند اما ارائه پیشنهاد و مشورت با معرفی شخصیت‌ها در بین همه نمایندگان مرسوم است.

نماینده بجنورد در مجلس ادامه داد: بر این اساس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ۳ گزینه بومی و ۲ گزینه غیر بومی را بنا به درخواست وزارت کشور برای سکان هدایت استان معرفی کرده اند تا در صورت صلاح دید، استاندار از بین این افراد انتخاب شود.

وی با تاکید بر اینکه معرفی این گزینه‌ها لزوماً منجر به انتخاب استاندار نمی‌شود، افزود: وزارت کشور طبق قوانین می‌تواند گزینه مد نظر خود را انتخاب کند.

پاکمهر تصریح کرد: امیدواریم وزارت کشور با توجه به محرومیت خراسان شمالی، گزینه‌ای توانمند، کارآمد، شایسته و دلسوز با نگاه مدیریت جهادی و انقلابی را برای این پست انتخاب کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: نیروی انسانی یکی از مهمترین سرمایه‌های ماندگار و ارزشمند هر جامعه است؛ بر این اساس در نظر مشورتی مجمع نمایندگان برای انتخاب استاندار، گزینه بومی حق تقدم دارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به شاخص‌های ضعیف اقتصادی در استان، بیان کرد: استاندار آتی باید با رویکرد تحولی در حوزه اقتصادی و معیشتی و اشتغال و کار آفرینی معرفی شود.

وی افزود: نمایندگان استان نیز وحدت خوبی داشته و به دنبال توسعه استان هستند؛ اما متأسفانه برخی عوامل در فضای مجازی دنبال تفرقه و تخریب نمایندگان هستند و مطالبی کاملاً خلاف واقع منتشر کرده و فضای رسانه‌ای را مسموم می‌کنند.

پاکمهر گفت: اخیراً عده‌ای راوی اخبار کذب هستند و با بی تقوایی تمام، دروغ و غیبت و تهمت و افترا، این گناهان کبیره را ظاهراً ثواب تلقی نموده و به خورد جامعه می‌دهند و تخریب نان سفره عده‌ای و برخی در فضای مجازی و رسانه شده است.

وی در انتها بیان داشت: اما معتقدم مردم شریف و نجیب استان و حوزه انتخابیه بهترین قاضی و داور شناخت خادمان دلسوز واقعی و سخت کوش خود هستند و از هیچ تلاش و پیگیری خدمتگزاران نظام غافل نخواهند بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار