کد خبر: ۷۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
بیرجند- مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی از اجرای ۱۹ عنوان برنامه مهدویت در استان خبر داد و گفت: برخی مدیران برای حضور در جلسات مهدویت و ستاد اقامه نماز سهل انگاری می کنند.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام حسین کمیلی، صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بنیاد مهدویت در سال ۷۹ و مرکز تخصصی امامت و مهدویت نیز در ۸۰ تأسیس شد.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مرکز تخصصی، ۱۶ هزار کارشناس تبلیغ را در داخل کشور به اردوها و مراکز فرهنگی و ۵۰ را به خارج از کشور اعزام کرده است، بیان‌کرد: ۴۴۲ نفر در سطح سه و ۴ مرکز تخصصی مهدویت فارغ التحصیل شده‌اند و ۲۶۰ عنوان کتاب تخصصی در حوزه مهدویت نیز به چاپ رسانده است.

وی گفت: در خراسان جنوبی ۱۹ برنامه را در بنیاد مهدویت در دست اقدام و اجرا داریم که برگزاری مسابقات و اعزام مبلغ به روستاهای عشایری و تلفیقی و دیوار نویسی با موضوع مهدویت و تجهیز کتابخانه ها به کتب مهدوی از جمله این برنامه‌ها است.

کمیلی با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی معارف مهدویت برای ادارات داریم، اظهار کرد: در ایام کرونا که دوره‌های حضوری کنسل شد مدرسه مجازی مهدویت را راه اندازی کردیم و دوره‌ها در بستر اینترنت برگزار شد.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی یادآور شد: متأسفانه برخی از مدیران در ستادها و جلسات مختلف گاه به صورت هفتگی حضور پیدا می‌کنند ولی نسبت به حضور در جلسات بنیاد مهدویت و ستاد اقامه نماز سهل انگاری دارند.

ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: برگزاری محافل شعری انتظار در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی و یک محفل محوری نیز استان به مناسبت ایام آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۶۰ کانون فرهنگی- هنری مساجد خراسان جنوبی نیز برنامه‌هایی در ایام آغاز امامت حضرت حجت (عج) خواهند داشت، افزود: طراحی پوستر مهدوی و انتشار آن در فضای مجازی و حقیقی و برگزاری نمایشگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام خواهد بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار