کد خبر: ۷۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
شهرکرد-عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید برای توسعه هر استان به ظرفیت‌های آن توجه شود، گفت: مسئولان چهارمحال و بختیاری به ظرفیت‌های گردشگری این استان کمتر توجه کرده‌اند.

به گزارش آرانیوز:بیژن نوباوه وطن صبح پنجشنبه در در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برای توسعه هر استان به ظرفیت‌های خاص آن توجه شود، اظهار کرد: برنامه ریز دقیق برای توسعه چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری باید انجام شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی شاخص‌های فرهنگی کلی را در نظر می‌گیرد، عنوان کرد: ظرفیت‌های طبیعی بکر در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور در اقامتگاه‌های بوم‌گردی حس درون‌گرایی را در افراد زنده می‌کند، ادامه داد: چهارمحال و از منابع آب، جاذبه‌های طبیعی و آب و هوایی چهارفصل برخوردار است که باید از این ظرفیت در زمینه جذب گردشگر استفاده کرد.

نوباوه وطن به توانایی رسانه‌ها در معرفی ظرفیت‌های کشور به سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیاری ضعیف است.

وی با بیان اینکه مسئولان چهارمحال و بختیاری به ظرفیت‌های گردشگری این استان کمتر توجه کرده‌اند، گفت: با جذب گردشگران از سایر استان‌ها و کشورها می‌توان اقتصاد این استان را به حد مطلوب رساند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار