کد خبر: ۷۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
شهرکرد- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه طرح صیانت از فضای مجازی باید اجرایی شود، گفت: بسیاری از دوستان خودی مشکلاتی را برای این طرح ایجاد می‌کنند.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مرحله اول باید اولویت‌های جامعه را شناخت، اظهار کرد: ازدواج، بهداشت، مسکن، شغل از اولویت‌های طرح جمعیت است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ ماده در طرح جمعیت وجود دارد، عنوان کرد: اجرای این ماده‌ها ضروری و لازم الاجرا است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به طرح فضای مجازی، تصریح کرد: مشکلاتی در این طرح وجود دارد که بسیاری از این مشکلات را دوستان خودی ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه طرح فضای مجازی باید اجرایی شود، ادامه داد: ارتباط بین مجلس و دولت یکی از نقاط قوت دولت جدید است.

وی با اشاره به انتقادات برخی افراد به قانون جمعیت، گفت: برخی افراد در مجلس این طرح را نقد می‌کنند که به این افراد توصیه می‌شود اول طرح را ببینند سپس نقد کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه عدم درایت موجب خراب شدن کارها می‌شود، ادامه داد: دولت سیزدهم باید مصوبات دولت گذشته را بررسی کند و مصوبات قابل اجرا دولت قبل را مشخص کند.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه در این زمان باید مجاهدانه رفتار کرد، گفت: امروزه فرهنگ در حال نابودی است و باید به این مسئله توجه جدی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب به راحتی به دست نیامده است، اظهار کرد: بودجه برای بحث فرهنگ در دوره جدید مجلس به ۲.۵ درصد رسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نظام جمهوری اسلامی را نظام الهی دانست و ادامه داد: بودجه حوزه علمیه از همه بودجه‌ها در کشور کمتر است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار