کد خبر: ۷۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
بوشهر- استاندار بوشهر از ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن در سطح استان خبر داد و گفت: تأمین مسکن اولویت مدیریت ارشد استان بوشهر است.

به گزارش آرانیوز:احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: مسکن یکی از نیازهای اولیه زندگی است و باید تلاش شود که این نیاز برای همه افراد جامعه تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن نقش مهمی در ایجاد آرامش و آسایش خانواده‌ها دارد اضافه کرد: حل مشکل مسکن باعث رفع بیش از نیمی از هزینه‌های زندگی افراد می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه دارند مشکل مسکن مردم را حل کنند ادامه داد: مسکن موتور محرکه اقتصاد است و با توسعه مسکن شاهد تقویت کار و تجارت در سطح استان خواهیم بود.

وی از ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان بوشهر خبر داد و افزود: ۱۳ هزار واحد مسکونی برای سایر اقشار در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر احداث می‌شود.

محمدی زاده از تلاش و پیگیری برای تحقق جهش مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تهیه نقشه مناسب متناسب با استانداردها، تعریف نما عمومی و متناسب با شرایط استان ضروری است.

وی تأمین مسکن را به عنوان یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان بوشهر عنوان کرد و گفت: در این شرایط مهمترین محور فعالیت‌های استان با رویکرد تولید مسکن خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار