کد خبر: ۷۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
شیراز - معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز از رکود و رخوت گذشته خارج شدیم و مردم نشاط و تحرک را در رئیس جمهور خود می بینند و امیدوارانه حرکت می کنند.

به گزارش آرانیوز، محمد حسینی ، گفت: از نگاه رئیس جمهور ایران فقط تهران نیست و باید به تمامی شهرهای ایران رفت و با مردم صحبت کرد تا تصمیمات درست گرفته شود.

وی ادامه داد: امروز با تمامی کمبودها باید از رکود و رخوت گذشته خارج شویم و نشاط، شادابی و تحرکت به جامعه تزریق شود و زمانیکه مردم این تحرکت و نشاط را در رئیس جمهور خود می‌بینند به طور حتم آنها نیز امیدوارانه حرکت می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: امروز رئیس جمهور در دل مردم جای دارد زیرا در میان مردم است و حرف آنها را از نزدیک می‌شنود و خوشبختانه در مباحث مختلفی نیز موفقیت‌های خوبی به دست آمده است.

حسینی افزود: در بحث واکسن کرونا همگان شاهد هستند که چگونه در سطح گسترده‌ای واکسن در حال تزریق است و در مباحث بین المللی نیز دیدم که طی ۱۵ سال همگان تلاش داشتند که ایران عضو دائم شانگهای شود اما امروز دولت موفق به این مهم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سفرهای استانی وزرا به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان‌ها سفر می‌کنند، گفت: استان فارس در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، کشاورزی، صنعتی و … دارای جایگاه است به همین دلیل رئیس جمهور به وزرا مأموریت داده که در شهرستان‌ها حاضر شوند، مباحث را بشنوند و در شورای اداری استان و در دولت مطرح و پیگیری کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار