کد خبر: ۷۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
همدان_استاندار همدان گفت:کانون پرورش فکری، مرکزی برای گردهمایی کودکان و نوجوانان مستعد است.

به گزارش آرانیوز:، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در دیدار با مدیرکل و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و برخی از کودکان و نوجوانان فعال و نخبه این کانون، که به مناسبت «هفته ملّی کودک» صورت گرفت، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پایگاه و جایگاهی دیرینه برای کودکان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مرکزی برای گردهمایی کودکان و نوجوانان مستعد است که با بهره‌مندی از امکانات، رشد و نمو یابند، افزود: کودکان و نوجوانان استان امید و آینده‌ساز ایران فردا هستند، ادامه داد: امیدواریم کودکان و نوجوانان بااستعداد و توانمندی‌هایی که در آن‌ها وجود دارد، بتوانند در آینده این کشور را در دست بگیرید.

استاندار همدان با اشاره به اینکه هر یک از کودکان و نوجوانان که در آینده نقشی را برعهده خواهند گرفت، می‌بایست اثرگذار و برای جامعه و هم‌نوع خود مفید باشند، افزود: آرزوها و دغدغه‌های کودکان و نوجوانان، نشأت گرفته از دین مبین اسلام است.

شاهرخی افزود: امیدواریم جهان به سمتی برود که از نگاه کودکان و نوجوانان بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه برخی از نظام‌های جعلی و ظالم دنیا مانند رژیم کودک‌کشِ اسرائیل با هیچ رفتار بی‌رحمانه‌ای قانع نمی‌شوند، افزود: کودکان و نوجوانان برای آن‌که بتوانند در آینده دنیا بخصوص کشور عزیزمان تأثیرگذار باشند، باید خود را از نظر علمی، دانشی، روحی و روانی تقویت و توانمند کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار