کد خبر: ۷۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
بندرعباس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از شهردار می‌خواهم نسبت به تعیین تکلیف اسکله نخل ناخدا از طریق تعامل با دستگاه‌های ذیربط مانند بنادر و دریانوردی اقدام کند.

به گزارش آرانیوز:اسماعیل رئیسی حسن‌لنگی در جلسه شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: استان هرمزگان در پهنه نیلگون خلیج فارس با بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف به عنوان پیشانی حرکت اقتصاد کشور شناخته می‌شود و همواره در راستای سیاست‌های کلان کشوری گام برداشته است.

وی با اشاره به لزوم انجام اقدامات فرهنگی در شهر بندرعباس، عنوان کرد: به کمک مردم و با استفاده از نیروهای جوان می‌توان کارهای زیادی در این حوزه انجام داد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ابراز داشت: شورای شهر در اولین قدم فردی انقلابی را به سمت شهرداری بندرعباس گمارد تا ظرفیت‌های نهفته بندرعباس آماده ظهور و بروز باشد.

رئیسی با ذکر این نکته که چهره‌ای جوان و مردمی به سمت استاندار هرمزگان انتخاب شده است، تصریح کرد: اینجانب از سوی تمام اعضای شورای شهر بندرعباس به مهندس دوستی تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به نقش مهم استاندار هرمزگان در روند توسعه مرکز استان، اظهار کرد: استان هرمزگان سرشار از نیروهای توانمند و متعهد است و انتظار می‌رود استاندار از ظرفیت‌های فکری، انسانی و بومی این افراد در مناصب مختلف اجرایی استفاده کند تا با تعامل حداکثری به سمت توسعه گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان این نکته که بندرعباس بزرگترین شهر بندری کشور است، اذعان کرد: بندرعباس بزرگ‌ترین ظرفیت‌های گردشگری کشور را در خود جای داده است. بدون نگاه ملی به این شهر نمی‌توان مشکلات جا مانده از دهه‌های گذشته مانند بافت‌های فرسوده را حل کرد.

رئیسی بیان داشت: از استاندار هرمزگان درخواست دارم شهردار بندرعباس را مورد حمایت ویژه قرار دهند و از ظرفیت‌ها برای ایجاد شهر بندری مناسب استفاده شود. توصیه می‌کنم که در شروع فعالیت خود از محلات مختلف بندرعباس بازدید کند و اوضاع سکونت مردم را در پایتخت اقتصادی کشور از نزدیک نظاره‌گر باشد.

وی عنوان کرد: بندرعباس وارث بی توجهی‌های گذشته است و تغییر وضعیت به شهری استاندارد بسیار سخت است اما توانایی‌های شهرداری بندرعباس نشان می‌دهد که توانایی انجام این کار را دارد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با ذکر این نکته که شناسایی منابع جدید و سرمایه‌گذار از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه برخوردار است، ابراز داشت: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سطح منطقه‌ای و ملی با همکاری استاندار هرمزگان می‌تواند منابع لازم برای تحقق توسعه پایدار را فراهم کند.

رئیسی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی با همکاری نمایندگان مجلس در اخذ مصوبات قانونی و تأمین بودجه‌های مضاعف یکی دیگر از انتظارات از شهردار بندرعباس است.

وی اظهار کرد: از شهردار محترم می‌خواهم نسبت به تعیین و تکلیف اسکله نخل ناخدا از طریق تعامل با دستگاه‌های ذی الربط مانند بنادر و دریانوردی اقدام کند تا این زمینه استفاده این مرکز فراهم شود و از هدر رفت میلیاردها تومان پول بیت‌المال جلوگیری شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار