کد خبر: ۷۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
خنداب- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب از اختصاص ۷ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰ به این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی احمد میرزایی صبح سه شنبه با اشاره به مصوبه جلسه کارگروه مشاغل خانگی در شهرستان خنداب گفت: این تسهیلات با معرفی نامه اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان به بانک‌های عامل و بازپرداخت ۷ ساله به هنرمندانی که در حوزه شهرستان خنداب فعالیت دارند پرداخت خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب گفت: این تسهیلات برای حمایت از تولیدات صنایع‌دستی و تحقق شعار سال به فعالان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در شهرستان خنداب پرداخت می‌شود و در سال تولید، پشتیبانی و رفع موانع تولید، اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی با جدیت حمایت می‌شود.

میرزایی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان مهر ماه سال جاری برای ارائه مدارک و دریافت این تسهیلات به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی می‌تواند با تسهیلات اندک فرصت شغلی برای متقاضی فراهم کند، افزود: امیدواریم با حمایت‌های انجام شده از تولیدات صنایع‌دستی استان و معرفی این محصولات در نمایشگاه‌های استانی و ملی، تعداد افراد شاغل به کار در این حوزه تا پایان سال افزایش پیدا کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار