کد خبر: ۷۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
ساری- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی چند روز اخیر میزان بستری ها و مراجعه سرپایی ناشی از ابتلای به کرونا در استان روند صعودی گرفته است.

به گزارش آرانیوز:ابوالقاسم اویس  با اشاره به اینکه وضعیت بیماری کرونا در استان مدیریت شده است، اظهار داشت: چند روز اخیر متأسفانه موارد بستری و مراجعه سرپایی افزایش یافته است.

وی رفتارهای غیربهداشتی و کم توجهی به فاصله گذاری‌های اجتماعی را دلیل افزایش موارد بستری و ابتلاء به بیماری کرونا ذکر کرد و افزود: اگر این روند تداوم یابد شاهد افزایش شمار مبتلایان خواهیم بود.

وی با عنوان اینکه تا حجم واکسیناسیون افزایش نیابد همچنان باید رعایت موارد بهداشتی را مدنظر قرار دهیم، افزود: همچنین برای واکسیناسیون عمومی باید واکسن مورد نیاز تأمین شود.

اویس با اظهار اینکه پیش بینی می‌شود واکسیناسیون عمومی تا بهمن ماه محقق شود، از مردم خواست تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و گفت: تزریق واکسن در ارتقای سلامت جامعه نقش بسزایی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به کاهش سن تزریق واکسن در استان گفت: تزریق واکسن می‌تواند جامعه را برابر این بیماری امن نگه دارد.

وی از تزریق بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در استان خبر داد.

پربازدیدها
آخرین اخبار