کد خبر: ۷۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: مصمم بر رفع مشکلات استان هستم و در این راه از تمامی ظرفیت‌های بومی و به ویژه نخبگان کمک خواهم گرفت.

به گزارش آرانیوز:فرهاد زیویار امروز سه شنبه در دیدار با مدیران کل حوزه پست، پست بانک، زیرساخت، ارتباطات و فناوری و مدیر عامل مخابرات استان، ضمن تبریک هفته پست به مجموعه مدیران و کارکنان این حوزه‌ها، گفت: در تاریخ ایران و به ویژه لرستان، مردمان این خطه هرگاه با تهدیدات یا مشکلات مواجه شده‌اند یک دل و هم صدا بر آنها غلبه کرده‌اند، از این رو مدیران استانی این خصیصه مردم را به فال نیک گرفته و از ظرفیت‌های بالای مردم در رفع مشکلات بهره گیرند.

وی اظهار داشت: خود را قطره کوچکی از دریای بیکران مردم لرستان می‌دانم و مصمم بر رفع مشکلات استان هستم و در این راه از تمامی ظرفیت‌های بومی و به ویژه نخبگان کمک خواهم گرفت.

استاندار لرستان یادآور شد: مدیران و مسئولین به این موضوع توجه ویژه داشته باشند که مطالبات به حق مردم لرستان باید ادا شود، یک دست صدا ندارد و لازم است از هر گونه کمک در این رابطه استقبال شود.

زیویار با اشاره به اینکه اقدامات زمانی اثر بخش خواهد بود که از تمامی ظرفیت‌های بومی استفاده صحیح شود، افزود: توجه به نخبگان هم استانی، نخبگان خارج از استان، افرادی که به هر دلیل مورد بی مهری قرار گرفته یا از استان مهاجرت کرده‌اند و در مجموع تمام ظرفیت‌ها در دستور کار قرار دارد و هر دستی را که به کمک لرستان آید به گرمی می‌فشاریم.

وی با تقدیر از زحمات مجموعه مدیران و کارکنان حوزه‌های پست و ارتباطات لرستان، تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات حوزه ارتباطات در استان لازم است مدیران مجموعه نسبت به احصا کمبودها و نواقص اقدام کنند تا در سفر به وزارتخانه مربوطه، مطرح شده و در دستور کار پیگیری قرار گرفته شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار