کد خبر: ۷۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
پلدختر- فرمانده انتظامی پلدختر از اجرای رزمایش «موتورسواران قانونمند» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ علی امانی روز سه شنبه  با اشاره به اینکه رزمایش «موتورسواران قانونمند» امروز به همت پلیس راهور در پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش تعدادی از موتورسواران پلدختر با داشتن کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح خیابان‌های این شهر مانور موتوری برگزار و بر اهمیت توجه به دستورات پلیس تاکید کردند.

وی هدف از اجرای این همایش را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقای سطح ایمنی هنگام تردد موتورسواران در سطح شهر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی پلدختر بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی در موتورسواری تاکید کرد و افزود: کلاه ایمنی در کاهش شدت تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن مؤثر است و چون موتور سیکلت وسیله‌ای آسیب پذیر است موتورسواران باید همواره به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

سرهنگ امانی اظهار امیدواری کرد که برای موتورسیکلت سواران استفاده از کلاه ایمنی به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا تلفات جانی ناشی از موتور سواری کاهش یابد.

بنابر این گزارش، در این همایش موتور سواران از میدان بسیج رزمایش خود را آغاز و با حرکت در خیابان‌های سطح شهر با شعار «حفظ جان با گذاشتن کلاه ایمنی» به حرکت خود ادامه دادند.

در ادامه این همایش به ۲ نفر از موتورسواران قانونمند پلدختر به صورت رایگان کلاه ایمنی اهدا شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار