کد خبر: ۷۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی ضمن بازدید از پتروشیمی گچساران گفت: این طرح در زنجیره ارزش بزرگ و مهمی قرار دارد و طرح‌های پلیمری نیز از محصول آن تأمین خوراک می‌شوند.

به گزارش آرانیوز:به نقل از شرکت ملی پتروشیمی، بهزاد محمدی در حاشیه برنامه بازدید میدانی خود از طرح زنجیره الفین پتروشیمی گچساران ضمن ابزار خرسندی از پیشرفت عملیات اجرایی این طرح گفت: پتروشیمی گچساران در زنجیره مهم و بزرگی در صنعت پتروشیمی قرار دارد که خوراک خود را از طرح ملی بیدبلند دریافت می‌کند و در بخش پایین‌دست نیز طرح‌های پلیمری از جمله پتروشیمی دهدشت و پلیمر گچساران از محصول این طرح به‌عنوان خوراک استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: امیدوارم این طرح با تلاش و پیگیری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ارشد این طرح و بر اساس قولی که به وزیر نفت داده شده تا پایان سال ١۴٠١ به بهره‌برداری برسد.

محمدی افزود: سبد طرح‌های پتروشیمی با برنامه‌ریزی روی خوراک‌های پایه در صنعت پتروشیمی روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و به همین نسبت نیز شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه پیگیری مستمر این طرح‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار