کد خبر: ۷۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کرمانشاه- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونایی سرپل ذهاب، گفت: شهریور ماه سال جاری اوج پیک‌های کرونا در سرپل ذهاب بوده است.

به گزارش آرانیوز:شهرام روشنی نژاد  اظهار کرد: شهریور ماه سال جاری با ثبت بیش از ۴۲۸ بیمار بستری کرونایی اوج پیک‌های کرونا در سرپل ذهاب را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: از اول فروردین سال جاری تا امروز بیش از یک هزار و ۳۱۸ بیمار بستری بیش از سه روز در بیمارستان سرپل ذهاب داشته‌ایم که از این آمار یک هزار و ۱۸۵ نفر بومی سرپل‌ذهاب و مابقی از شهرهای دیگر بوده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با دعوت از مردم شهرستان سرپل ذهاب برای تزریق واکسن در اسرع وقت، تصریح کرد: اجرای پویش «من واکسن می زنم» در شهرستان سرپل ذهاب در بیشتر شدن استقبال مردم بسیار تأثیرگذار بوده است و امروز از نظر واکسیناسیون با پوشش ۶۵ درصدی جمعیت هدف جز شهرستان‌های متوسط به بالا در استان کرمانشاه هستیم‌.

وی ادامه داد: با همت بسیج، هلال احمر و کادر درمان ۱۰۰ درصد جمعیت عشایری شهرستان سرپل ذهاب واکسینه شده‌اند.

روشنی نژاد ادامه داد: آمار واکسیناسیون روستایی ۶۰ دردصد جمعیت هدف و واکسیناسیون شهری ۶۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال است و تا امروز در حدود ۴۵ هزار و ۶۲۰ نفر واکسینه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای تزریق واکسن در شهرستان سرپل ذهاب وجود ندارد و مراکز تجمعی با سرعت در حال انجام واکسیناسیون عمومی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با اعلام اینکه هر چه تعداد واکسیناسیون بالاتر باشد در پیک ششم شیوع کرونا احتمال قرمز شدن وضعیت سرپل ذهاب پایین‌تر است، گفت: به زودی ادارات سرپل ذهاب مکلف شوند که از ورود کارمندانی که واکسن نزده‌اند به ادارات جلوگیری کرده و عدم حضور آنها غیبت محسوب شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار