کد خبر: ۷۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان بیانات رهبری را یک سند راهبردی برای فعالیت‌های کانون‌های مساجد دانست.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا علیزاده ظهر سه شنبه در دیدار با کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر ۹۱، اظهار کرد: در بحث کانون‌های مساجد طی سال‌های گذشته گام‌های خوبی برداشته شده است و شاهد اتفاقات خوب در استان و کشور بوده‌ایم.

وی با بیان این مطلب که نگاه و چشم انداز ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با راه اندازی طرح فهما تغییر کرد و موجب شکل گیری یک رقابت سالم در میان اعضای کانون‌ها شد، عنوان کرد: این اتفاق خوب با همراهی و هماهنگی کانون‌های مساجد، باعث پویایی هر چه بیشتر مسجد و محله می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد نقش مهمی در شناسایی و حمایت از استعدادها دارند، بیان داشت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر را به عنوان یک سند راهبردی تلقی کنیم، قطعاً شاهد بهبود همه جانبه وضعیت کانون‌ها و فعالیت‌های فرهنگی خواهیم بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد گفت: یکی از نکات مطرح شده توسط ایشان، توجه به هم افزایی و انسجام ارکان مسجد است که یک نکته بسیار مهم است.

علیزاده با بیان این مطلب که مخاطب اصلی بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر، توجه به نوجوانان و جوانان است، اضافه کرد: نحوه برقراری ارتباط با نوجوان و جوانان در بحث جذب به کانون نیز قابل توجه است که معظم له به این موضوع اشاره کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان در چند سال اخیر برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی به خصوص در زمینه گرامی داشت سردار شهید سلیمانی انجام داده است، بیان کرد: جا دارد از این ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف، آرمان‌ها و پویایی کانون‌های فرهنی هنری مساجد استفاده کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار