کد خبر: ۷۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
سنندج- معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: تکمیل نوار ریلی غرب کشور و اتصال بنادر جنوب غربی به مرزهای شمال غربی اولویت این وزارتخانه است.

به گزارش آرانیوز:خیرالله خادمی روز سه شنبه در مراسم اتمام عملیات ریل گذاری راه آهن همدان-سنندج اظهار کرد: تکمیل پروژه راه آهن همدان-سنندج تنها پروژه‌ای است که معارض نداشته و از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: علاوه بر این پروژه برای کردستان پروژه‌های بسیار بزرگی را هم انجام دادیم و پروژه‌های دیگری را هم در برنامه داریم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل کشور اعلام کرد: تکمیل نوار ریلی غرب کشور اولویت وزارت راه و شهرسازی است و در این راستا در برنامه‌ای درازمدت ریل ما بین قروه و دهگلان به سمت زنجان و تبریز متصل می‌شود و ملایر نیز به بروجرد متصل خواهد شد.

خادمی افزود: در برنامه ریزی انجام شده با سرعت هرچه تمام تر تلاش خواهیم کرد که بنادر جنوب غربی را با راه آهن به مرزهای شمال غربی متصل کنیم.

وی اعلام کرد: افتخار ما این است که تمام این مسیر با ریل ملی انجام شد و امیدواریم تا پایان سال بهره برداری رسمی این پروژه را انجام دهیم.

خادمی اظهار داشت: در شش ماه اخیر ۷۶۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است و تمام سعی خود را می‌کنیم که تا دهه فجر مردم کردستان اولین سفر ریلی خود را به مشهد مقدس داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار