کد خبر: ۷۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
قزوین- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: با توجه به اعتماد عمومی به پلیس، دریافت آموزش‌های کاربردی از جانب نیروی انتظامی می‌تواند میزان آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

به گزارش آرانیوز:مریم بیدخام در همایش رابطین اجتماعی نیروی انتظامی که صبح سه شنبه در سالن شهید امام استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: مروجین قانون و فعالین حوزه اجتماعی نیروی انتظامی هر مقدار بهتر به وظایف خود بپردازند نمود آن در امنیت جامعه بیشتر دیده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بیان کرد: هر قدر مردم از فعالیت‌های این حوزه بشنوند در بستر جامعه اثر بخشی دارد و مردم با اعتماد به نیروی انتظامی با دریافت آموزش کاربردی می‌توانند در کاهش آسیب‌ها در استان اثربخش باشند.

وی ادامه داد: آموزش به صورت چهره به چهره در مراکز فرهنگی، بسیج و مدرسه اقبال عمومی دارد.

بیدخام یادآور شد: اعتماد مردم به پلیس در سال‌های افزایش داشته و مردم پلیس را قرارگاه امنیت می‌بینند و در موارد نیاز با خیال راحت به آن پناه می‌برند.

این مسئول یادآور شد: پلیس مرجع خوف و رجا باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی باید موجب امنیت بوده و در عین حال مهربان باشند، بدیهی است که حضور مؤثر نیروی انتظامی در جامعه موجب کاهش بار نظامی در جامعه می‌گردد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در خاتمه با اشاره به بازدید از مرکز پلیس ۱۱۰ خاطر نشان کرد: به بهانه هفته نیروی انتظامی بازدیدی از مرکز پلیس ۱۱۰ انجام شد که با اقدامات ارزشمند این عزیزان بیشتر آشنا شدیم، از جمله اینکه بسیاری از تماس‌ها در حوزه کاری پلیس نیست ولی عزیزان نیروی انتظامی با صبر و دقت مردم را به مرجع وشماره تماس صحیح ارجاع می‌دهند و لازم است از زحمات شبانه روزی این عزیزان تقدیر کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار