کد خبر: ۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
سمنان- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود همه سهمیه در مسکن مهر مورد ثبت نام مردم قرار گیرد، گفت: تامین زمین برای مسکن مهر استان در دستور کار است.

به گزارش آرانیوز:علیرضا شریفی نژاد ظهر سه شنبه در کمیته تأمین زمین مسکن مهر سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه نیاز است تا با توجه به برنامه‌ای که در کشور در نظر گرفته شده، در روند شناسایی و تأمین زمین تسریع شده و هرچه سریع‌تر وارد فاز اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان شویم، بیان کرد: جلسات کمیته تأمین زمین به صورت مستمر برگزار می‌شود تا برنامه کاری اجرایی قانون جهش تولید مسکن در استان همراه با زمانبندی مشخص توسط راه و شهرسازی‌های شرق و غرب استان به سرعت ارائه شود.

وی با بیان اینکه شناسایی موقعیت زمین‌های موجود در این کمیته انجام می‌شود، افزود: لازم است تا به سرعت از انجام بررسی‌ها و شناسایی‌ها عبور کرده و وارد فاز اجرایی قانون‌جهش تولید مسکن در استان شویم.

معاون اقتصادی استاندار سمنان و سرپرست معاونت عمرانی استانداری با اشاره به اینکه در انتخاب زمین‌ها، با دید کارشناسی و تخصصی، تأمین زمین صورت گیرد تا هرچه بهتر قانون جهش تولید مسکن همراه با رضایت مصرف کننده و حداقل هزینه ساخت، اجرایی شود، افزود: پیش بینی می‌شود با رویکردی که نسبت به مسکن در استان وجود دارد ۱۰۰ سهمیه در نظر گرفته شده توسط متقاضیان نام نویسی و پیش نام نویسی شود.

حسن ترکمانی، مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه بررسی بندهای قانون جهش تولید مسکن به منظور رفع موارد و مباحث موجود و اتخاذ تصمیمات لازم صورت می‌گیرد، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان نیز برای بحث ارائه خدمات از قبیل آب، برق و گاز برای زمین‌های تأمین شده به منظور اجرای قانون جهش تولید مسکن در این پروسه تصمیم سازی حضور دارند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار