کد خبر: ۷۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
زنجان-طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ مورد مثبت بستری در استان زنجان به ثبت رسید تا مجموع بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان به ۳۲۶ نفر برسد.

به گزارش آرانیوز:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۱۳۸ هزار و ۹۳۵ زنجانی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ مورد مثبت بستری در استان زنجان به ثبت رسید تا مجموع بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان به ۳۲۶ نفر برسد.

مجموع موارد مثبت ترخیص یافته، ۱۰ هزار و ۵۳۱ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۳۸ هزار و ۹۳۵ مورد رسیده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۰ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲۶ هزار و ۵۰۸ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۷۲۹ نفر رسیده و متاسفانه ۲ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجان، جان خود را از دست دادند.

طبق آمار موجود، از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۴ هزار و ۳۷۸ مورد بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۱۲ هزار و ۴۲۷ مورد رسیده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار