کد خبر: ۷۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
قوچان ـ سخنگوی شورای شهر قوچان گفت: شهردار منتخب قوچان کارمند اداره راه و شهرسازی است و با صدور حکم شهرداری، در شهرداری قوچان مشغول به کار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:فاطمه موسوی نژاد  در رابطه با استعفای شهردار منتخب قوچان، اظهار کرد: آقای حاجی‌بگلو کارمند اداره راه و شهرسازی است و پیش از این‌که برای شهرداری قوچان ثبت‌نام کند، در شرکت شهرک‌های صنعتی مشغول به کار بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شهردار منتخب قوچان به لحاظ کاری حکم سرپرستی گرفته است، اگر موضوع شهرداری وی برای قوچان قطعی و حکم آن صادر شود، از محل کار فعلی خود استعفا داده و شهردار قوچان خواهند شد.

سخنگوی شورای شهر قوچان در خصوص روند صدور حکم انتصاب شهردار قوچان نیز گفت: مراحل اولیه آن از سوی استانداری طی شده و به زودی حکم انتصاب شهردار قوچان صادر خواهد شد.

گفتنی است؛ مسعود حاجی بگلو دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در جلسه شورای شهر قوچان به‌عنوان شهردار منتخب این شهرستان انتخاب و برای طی مراحل قانونی به استانداری معرفی شد که روز گذشته با انتشار خبر انتصاب وی به‌عنوان مدیر یک شرکت عمران، گفته می‌شد حاجی‌بگلو از شهرداری قوچان استعفا داده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار