کد خبر: ۷۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
ری- آیین استقبال از «پژمان پشتام» عضو تیم ملی کشتی فرنگی با استقبال مردم باقرشهر و مسئولان شهرری برگزارشد.

به گزارش آرانیوز:بامداد سه شنبه و با حضور مردم و مسئولان آئین استقبال از «پژمان پشتام» عضو تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شد.

گفتنی است که با ورود ملی پوشان کشتی فرنگی به کشور، حسین توکلی کِجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با حضور در مقابل منزل پژمان پشتام ملی پوش کشتی فرنگی در باقرشهر، از این ورزشکار افتخارآفرین و ارزنده ری که در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ موفق به کسب مدال برنز شد، استقبال و ضمن تبریک این عنوان ارزشمند، از تلاش و زحمات ایشان قدردانی کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم استقبال از این کشتی گیر تیم ملی گفت: پژمان پشتام توانست با درخشش در مسابقات جهانی مایه افتخار و شادمانی تمام مردم ری شود، تمام مسئولان وظیفه دارند از این قهرمان‌های کشور حمایت کنند.

توکلی کجانی با اشاره به اینکه موضوع استخدام ایشان به سرعت انجام خواهد شد و امیدواریم راه موفقیت برای دیگر نوجوانان و جوانان شهرستان ری در عرصه‌های مختلف همچنان باز باشد تاکید کرد: در جلسه شورای اداری شهرستان ری، به طور ویژه از این قهرمان عزیزمان تقدیر خواهیم کرد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار