کد خبر: ۷۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر لزوم آموزش های مستمر به شهرداران و دهیاران استان تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز:عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: آموزش مستمر و حضوری، غیر حضوری و حتی مکتوب برای شوراها، شهرداران و دهیاران و مدیران، جهت ایجاد زمینه آشنایی هر چه بیشتر متولیان امور توسعه شهری و روستایی با ضوابط و مقررات قانونی و حدود وظایف محوله، نقش غیر قابل انکاری در قانونمند شدن اجرای وظایف و رعایت حقوق مردم خواهد داشت.

وی عنوان داشت: این امر تحقق نمی‌پذیرد مگر با پرداختن به امر خطیر و اجتناب ناپذیر آموزش، امیدواریم با اجرای آموزش به موقع، گامی هر چند کوچک در ارتقا سطح آگاهی حقوقی متولیان مدیریت شهری و روستایی به خصوص شوراهای اسلامی برداشته شود.

چراغعلی در ادامه بیان داشت: مدیران حوزه با همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری خود، مانند بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و محیط زیست به صورت مستمر ایجاد و نسبت به حفظ محیط زیست، هوای پاک استان و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به لزوم مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز عنوان کرد: باید از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنیم و این موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار