کد خبر: ۷۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
ساری- مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به تامین شش هزار و ۴۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند گفت: هیچ مددجوی تحت حمایت بدون تبلت در استان نداریم.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام بشیر عالیشاه بعدازظهر شنبه در حاشیه آئین تجلیل از یاوران فرهنگی کمیته امداد، نقش رسانه‌ها را در عملکرد کمیته امداد، کمک‌ها و مساعدت‌های خیران به مددجویان بسیار برجسته و قوی است.

وی افزود: خوشبختانه در طول سال برنامه‌های مختلفی را در مناسبت‌ها از جمله لذت لبخند در استان اجرا می‌شود که در جلب حمایت خیران از کمیته امداد و مددجویان مهم بوده است.

وی یادآور شد: خیران در اجرای برنامه‌ها از جمله تأمین مسکن و اشتغال همراهی خوبی دارند و یکی از خیران هشت میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرد که با این رقم ششم هزار و ۴۰۰ تبلت برای دانش آموزان تحت حمایت تهیه شده است.

حجت الاسلام عالیشاه با عنوان اینکه مددجویان تحت حمایت بدون تبلت و ابزار آموزشی هوشمند در استان وجود ندارد، به طرح‌های عمرانی این نهاد اشاره کرد و گفت: هزار و ۳۰۰ مسکن مددجویی نیز در دست ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: لوله کشی گاز مسکن مددجویان به صورت رایگان انجام می‌شود و تأمین هزار و ۶۰۰ دستگاه آبگرمکن، هزار و ۶۰۰ جهیزی و هزار و ۳۰۰ عدد بخاری از جمله حمایت‌ها به شمار می‌رود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار