کد خبر: ۷۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
رشت- فرماندار رشت با اشاره به چهار برابر شدن اعتبارات حوزه ورزش و جوانان این شهرستان، گفت: ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های زیرساختی ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

به گزارش آرانیوز:علی فتح‌اللهی ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی با نمایندگان برای بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان رشت با بیان اینکه تحرکات ورزشی موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود، گفت: متأسفانه ورزش کردن پولی شده و بیشتر افراد با درآمد بالا امکان بهره‌برداری از اماکن ورزشی را دارند.

فرماندار رشت با اشاره به بی تفاوتی ایجاد شده نسبت به افزایش قیمت‌ها و چندین برابر شدن هزینه تکمیل پروژه‌های عمرانی، بیان کرد: نمایندگان باید فکر اساسی برای ثبات قیمت‌ها کنند زیرا این موضوع به حوزه عمرانی آسیب‌های جدی می‌زند.

وی خواستار پیگیری مدیران برای تسریع مبادله موافقتنامه‌ها شد و تصریح کرد: باید از ظرفیت نمایندگان مجلس در اختصاص اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های استانی بهره بگیریم.

فتح اللهی با تاکید بر انتخاب یک اسپانسر برای تیم سپیدرود در همین هفته، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان باید اولویت کاری خود را بر تعیین مالکیت و اسپانسر سپیدرود قرار دهد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه اعتبارات حوزه ورزش و جوانان نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است، ادامه داد: ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تأمین اعتبار پروژه‌های زیرساختی ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف اسپانسر و مالک برای تیم سپیدرود، بیان کرد: باید در اسرع وقت تشکیلات مناسب، توانمند و خوش نام برای سپیدرود رشت انتخاب شود.

نظرشما
پربازدیدها