کد خبر: ۷۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
قم- استاندار قم با اشاره به لزوم تسریع واکسیناسیون افراد ۱۲ تا ۱۸ در استان قم گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا بازگشایی مدارس به شرط واکسیناسیون حداکثری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

به گزارش آرانیوز:بهرام سرمست پیش از ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس و با ریاست رئیس جمهوری برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان برای دانش آموزان متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از هفته اول آذر پیش بینی شده است.

وی افزود تمام بازگشایی‌ها به شرط انجام واکسیناسیون است و باید واکسیناسیون گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال انجام شود تا خانواده‌ها با آسودگی خاطر فرزندان خود را به مدارس بفرستند و تا آن زمان به دنبال واکسیناسیون حداکثری هستیم.

استاندار قم تشدید نظارت‌ها برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را ضروری دانست و تصریح کرد: بازگشایی حضوری مدارس نیازمند واکسیناسیون حداکثری است که باید با همکاری آموزش و پرورش و مدارس سریع‌تر محقق شود.

سرمست در خصوص حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی گفت: توسعه واکسیناسیون در میان کارکنان دستگاه‌های دولتی مورد تاکید است که باید صورت گیرد.

وی به اجرای محدودیت و بازگشایی هوشمند اشاره و عنوان کرد: بازگشایی‌ها و اتخاذ محدودیت‌های هوشمند به صورت آزمایشی در استان قزوین در حال اجراست که پس از روشن شدن نتایج این طرح در سایر استان‌ها نیز اجرایی می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار