کد خبر: ۷۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
قزوین- در پی ارتحال عالم ربانی آیت الله محمدی تاکندی از سوی استاندار قزوین و نماینده ولی فقیه در قزوین دو روز عزای عمومی در استان اعلام شد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله محمدی تاکندی از سوی جمالی پور استاندار قزوین و آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دو روز عزای عمومی در استان قزوین اعلام شد.

در این بیانیه مشترک تاکید شده است:
خبر درگذشت عالم ربانی و فاضل حضرت آیت الله محمدی تاکندی که عمر خویش را از طریق تربیت شاگردان فاضل و متعهد صرف خدمت به اسلام، و با حضور جدی در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در جایگاه نمایندگی مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری از ارزش‌های نظام و حقوق مردم دفاع نمودند، موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

این‌جانبان با توجه به نقش و جایگاه برجسته مردمی این عالم فرهیخته و به خدا پیوسته، ضمن عرض تسلیت ارتحال ایشان به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان و بیت مکرم آن فقید سعید روزهای شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ را به مدت ۲ روز عزای عمومی در استان قزوین اعلام می‌نمائیم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با صالحان را برای آن عالم مجاهد و وارسته مسئلت می‌نمائیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار