کد خبر: ۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
زاهدان - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: دو هزار کلاس درس در حال حاضر در استان سیستان و بلوچستان در حال احداث است که یک هزار کلاس از مجموع این تعداد توسط خیرین احداث می‌شود

به گزارش آرانیوز:علیرضا کاظمی در جریان سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با هدف افتتاح مدارس جدید به ویژه مدارس احداث شده توسط خیران و مدارس مشارکتی احداثی، تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری و همچنین ارزیابی میدان شرایط آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به این سفر کرده‌ام.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر دو هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان در حال احداث است که یک هزار کلاس از مجموع این تعداد توسط خیرین احداث می‌شود که این موضوع مایه خرسندی و مباهات است.

وی افزود: خیران مشارکت مطلوبی در احداث مدارس در استان سیستان و بلوچستان دارند و این اقدام در واقع صدقه جاریه‌ای است که باید بین آحاد جامعه به ویژه در مدارس و دانش‌آموزان نهادینه شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: خیران همراه در کنار نظام آموزش و پرورش هستند و ما باید به معنای واقعی کلمه قدردان آنها باشیم و در این راستا از همه توان و ظرفیت برای فراهم شدن زمینه مشارکت هرچه بیشتر آنها در کمک به محرومیت‌زدایی استفاده می‌کنیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار