کد خبر: ۷۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
سمنان- رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی سمنان درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه بستری شدند.

به گزارش آرانیوز:نوید دانایی  با بیان اینکه ۱۲ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بستری شدند، ابراز کرد: شاهد کاهش آمار بستری هستیم اما این موضوع به معنای تمام شدن یا کاهش شرایط کرونا و پروتکل‌های بهداشتی نیست.

وی با بیان اینکه هر لحظه ممکن است با سهل انگاری در شرایط، مجدداً شاهد شیوع و رشد آمار ابتلای به کرونا باشیم، افزود: همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از تجمعات و سفرهای غیر ضروری و… توصیه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۴ هزار و۱۳۰ مورد مثبت بیماری کرونا در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه ثبت شده است، گفت: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۹ هزار و ۸۷۴ نفر رسیده است.

دانایی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۴ هزار و ۲۵۶ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند، گفت: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به هشت هزار و ۶۵۲ نفر رسیده است.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار