کد خبر: ۷۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد: بدون شک بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی را باید اعتماد عمومی دانست.

به گزارش آرانیوز:آیت‌الله علی خاتمی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی را باید نیرویی که خود را وقف جامعه و مردم کرده است، قلمداد کنیم، اظهار کرد: همه این کارکردها باعث شده است تا از پلیس در شرایط کنونی به عنوان پلیس دانش‌محور و جامعه‌محور یاد شود.

وی با یادآوری اینکه امنیت در همه جوامع مقوله مهمی به شمار رفته و بدون برخورداری از آن نمی‌توان در سایر عرصه‌ها موفق عمل کرد، ادامه داد: با توجه به اهمیتی که موضوع امنیت در همه جوامع دارد، نیروی انتظامی در طول شبانه‌روز تلاش می‌کند تا امنیت و آسایش جامعه را تامین کند که این اقدام قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس ایران در شرایط کنونی از اقتدار و قاطعیت لازم برخوردار بوده و این قاطعیت توأم با اخلاق و رعایت کرامت انسانی است، خاطرنشان کرد: بی‌تردید اگر این قاطعیت توأم با اخلاق و کرامت انسانی نباشد، همانند پلیس آمریکا که زانو در گلوی یک انسان می‌گذارد، در جامعه ظهور و بروز خواهد کرد.

خاتمی با یادآوری اینکه عملکرد قاطع پلیس باعث می‌شود تا خطاکاران با دیدن پلیس ترس به جان‌شان افتاده اما در عوض انسان‌های سالم احساس آرامش کنند، بیان کرد: عملکرد پلیس ایران به گونه‌ای است که امروز اعتماد عمومی را در جامعه نسبت به پلیس مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه این مراسم با اشاره به خروج فلاکت‌بار نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان، گفت: هدف آمریکا از لشکرکشی به افغانستان، مبارزه با طالبان بود اما امروز بعد از کشته شدن هزاران انسان بی‌گناه، دوباره این کشور را به طالبان تحویل داد. ً

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار