کد خبر: ۷۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به سهم ۴۷۸ میلیاردی استان از اعتبارات محرومیت زدایی، گفت: تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به استان تخصیص داده شده است.

به گزارش آرانیوز:محمد علی شجاعی ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان در راستای رفع نیازهای منطقه‌ای است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سهم ۴۷۸ میلیاردی استان از اعتبارات محرومیت زدایی، گفت: تا کنون ۴۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به استان تخصیص داده شده است و هزینه این اعتبارات در حوزه راه و بهداشت و درمان خواهد بود.

وی با دستور تشکیل کمیته تخصصی در خصوص تعیین تکلیف نحوه توزیع اعتبارات محرومیت زدایی استان، افزود: در خصوص یارانه تسهیلات نیز یک کمیته تخصصی تشکیل و سقف این تسهیلات برای بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را تعین کنند.

شجاعی با تاکید بر اینکه در توزیع و هزینه اعتبارات نقطه نظرات و پیشنهادات فرمانداران و دستگاه‌های باید اجرایی اخذ می‌شود، بیان کرد: توزیع اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی در نیمه دوم سال بر اساس عملکرد شش ماهه اول خواهد بود.

نمایند: عالی دولت در خراسان شمالی گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای با هدف تأمین نداشته های شهرستان‌ها بر اساس نیازسنجی مردمی و دستگاهی بود که در سفرهای شهرستانی نیز مصوبات و اعتبارات لازم برای آن پیش بینی شده است.

وی در انتها با تاکید بر اینکه در توزیع اعتبارات باید با دقت و بدون شتاب باشد، گفت: بخشی از اعتبارات استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و آغاز پروژه‌های جدید بر اساس نیاز و اولویت‌های منطقه هزینه شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار