کد خبر: ۷۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
مشهد ـ مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۶۷ هزار فرهنگی در مشهد داریم که حدود ۶۰ درصد آنها واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش آرانیوز:محمد احمدیان با بیان این‌که ۴۸۵ هزار و ۱۴۶ دانش‌آموز پایه هفتم تا یازدهم در حال دریافت واکسن کرونا هستند، اظهار کرد: واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال، یک هفته پس از تزریق گروه سنی ۱۷ تا ۱۸ سال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله قبل، ۷۰ هزار و ۱۵۱ دُز واکسن کرونا به دانش‌آموزان پایه دوازدهم تزریق شد، ادامه داد: در حال حاضر ۴۸۵ هزار و ۱۴۶ دانش‌آموز پایه هفتم تا یازدهم در حال دریافت واکسن کرونا هستند و به تمامی دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم، ۲ دُز واکسن سینوفارم ۲ و با فاصله زمانی ۲۸ روز تزریق می‌شود.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: از مجموع ۵ پایه تحصیلی که هم‌اکنون واکسیناسیون آنان در حال انجام است، ۲۹۶ هزار و ۷۱۹ نفر گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال و ۱۸۸ هزار و ۴۲۷ نفر نیز گروه سنی ۱۵ و ۱۶ سال هستند.

وی اضافه کرد: برنامه بعدی‌، انجام واکسیناسیون ۵۵۷ هزار و ۵۲۳ نفر دانش‌آموزان مقطع دبستان در پایه‌های اول تا ششم است و زمان شروع واکسیناسیون آنان و نوع واکسن تزریقی به آنان نیز اعلام خواهد شد.

احمدیان با بیان این‌که واکسیناسیون حدود ۶۰ درصد فرهنگیان حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتمام رسیده است، گفت: ۶۷ هزار و ۳۱۱ نفر در حوزه تحت پوشش این دانشگاه هستند که تاکنون ۴۸ هزار و ۴۴۱ نفر، معادل ۷۱.۹۷ درصد دز اول و ۲۸ هزار و ۲۵۶ نفر، معادل ۲۱.۰۳ درصد نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار