کد خبر: ۷۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
بیرجند- استاندار خراسان‌جنوبی بااشاره به اینکه فعالیت‌های نیروی انتظامی مصداق جهاد در راه خدا است، گفت: توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو تأمین امنیت است.

به گزارش آرانیوز:حمید ملانوری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ملجأ و پناه مردم در برابر بی قانونی‌ها و بی نظمی‌ها است، اظهار کرد: نیروی انتظامی به واسطه خدمات متنوع خود بیشترین ارتباط را با مردم و عموم جامعه دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم برای رسیدگی به بسیاری از امورات و پیگیری برخی از حقوق خود به نیروی انتظامی مراجعه می‌کنند، بیان‌کرد: از این جهت نیروی انتظامی یکی از ارگان‌های ایجاد عدالت در جامعه است.

ملانوری گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با ناهنجاری، بی عدالتی، فراهم کردن شرایط امن و آرامش برای مردم تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی می‌کند که همه این موارد به نوعی مصداق جهاد در راه خداوند و بسیار با ارزش است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال به کسانی که در راستای تأمین امنیت مردم و جامعه به مبارزه پرداخته و جهاد می‌کنند، دوستی خود را وعده داده است، اظهار کرد: امنیت زیر ساخت تمامی فعالیت‌ها است و از این جهت توسعه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در گرو تأمین امنیتی است که حاصل زحمات شبانه روزی خانواده بزرگ نیروی انتظامی در کنار سایر یگان‌های نظامی، امنیتی، قضایی و … است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار