کد خبر: ۷۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
شهرکرد- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، تعهد، دلسوزی، اخلاص، تلاش شبانه روزی و تدبیر را از ویژگی مأموران نیروی انتظامی دانست.

به گزارش آرانیوز:سردار منوچهر امان اللهی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت یکی از ضروریات در جامعه است، اظهار کرد: امروز با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی همگان در آرامش و امنیت زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به انجام هزاران مأموریت به صورت روزانه در حوزه امنیت، تصریح کرد: مبارزه با جرایم مواد مخدر، برقراری آرامش و امنیت در سطح جامعه و پیشگیری، مبارزه و شناسایی جرایم سایبری از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی در جامعه است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تعهد، دلسوزی، اخلاص، تلاش شبانه روزی و تدبیر را از ویژگی مأموران نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: اتحاد و انسجام در دستگاه‌ها و همراهی آنها با نیروی انتظامی در بالا بردن امنیت جامعه و افزایش کیفیت فعالیت‌های انتظامی استان تأثیر گذار است.

سردار امان اللهی با بیان اینکه موقعیت نظام اسلامی در استکبار ستیزی، مبارزه با ظلم و ستم بر کسی پوشیده نیست، گفت: دشمن انواع توطئه‌ها را برای نظام دارد که این توطئه‌ها با درایت و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در جامعه خنثی می‌شود.

وی با اشاره به حوادث مختلف در خاورمیانه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشورهای منطقه از امنیت مطلوبی برخوردار است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار