کد خبر: ۷۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
ایلام-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه اربعین حسینی امسال با سال‌های گذشته به واسطه ویروس منحوس کرونا متفاوت بود، گفت: پلیس استان ایلام در اربعین حسینی خوش درخشید.

به گزارش آرانیوز:الیاس فتاحی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک انتظامی استان ایلام به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: امسال در استان برنامه‌ها و ماموریت‌های مختلفی داشتیم که برقراری نظم و امنیت این برنامه‌ها، حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمتگزار پلیس استان است.

وی افزود: امسال ماموریت خطیر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را داشتیم که با برنامه‌ریزی در کمال امنیت و آرامش برگزار شده‌است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: از دیگر برنامه‌های و ماموریت‌های پلیس، تامین امنیت مسئولان لشکری و کشوری در استان بود که این سفرها در کمال امنیت و آرامش به انجام رسید.

فتاحی با بیان اینکه اوج اقتدار پلیس توام با رأفت و مهربانی در ماموریت‌های امسال، اربعین حسینی بود، گفت: در اربعین حسینی، پلیس استان در کنار سایر نیروهای مسلح و خدمات رسان خوش درخشید و در طول ۱۰ روز به صورت شبانه روزی، به زائران حسینی خدمات رسانی کردند.

وی گفت بر اساس تصمیمات دو کشور ایران و عراق بنا بود که زیارت اربعین به صورت هوایی انجام شود و مرزهای زمینی بسته شود اما با توجه به اطلاع رسانی‌های گسترده باز هم تعدادی از زائران خود را به مرز مهران رسانده بودند و موجب شدند مشکلاتی را برای خود و نیروهای نظامی و انتظامی به واسطه عدم برقراری زیرساخت‌های لازم به وجود آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تجربه و سابقه سال‌های گذشته و همچنین برنامه‌ریزی خوب سبب شد، که کوچک‌ترین مشکلی در استان و مرز مهران نداشته باشیم و زائران به سلامت به شهرهای خود بازگشتند.

فتاحی یادآور شد: نیروی انتظامی با اخلاق اسلامی توأم با رأفت و مهربانی با زائرانی که به صورت غیرقانونی در مرز حضور پیدا کرده بودند رفتار کردند که این جای بسی شکر گزاری و قدردانی از این نیروهای خدمتگزار دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار