کد خبر: ۷۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
کرج - فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هدف اصلی پلیس خدمت به مردم و استقرار نظم و امنیت در جامعه است.

به گزارش آرانیوز:سردار عباسعلی محمدیان صبح دوشنبه در آئین صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: هدف اصلی پلیس خدمت به مردم و استقرار نظم و امنیت در جامعه است و با تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته توسط همکارانم در فرماندهی انتظامی البرز موفقیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، برخورد مطلوب پلیس در راستای تعالی رفتار کارکنان است که این امر را بسیار مورد توجه قرار دادیم.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: باید با توکل به خدا به سمت بهبود خدمتگزاری به مردم پیش برویم و تمام تلاش خود را برای تقویت نقاط قوت و رفع کاستی‌ها و نقایص به کار گیریم.

وی تصریح کرد: نباید از یاد ببریم که خدمت در لباس مقدس ناجا یک فرصت است، چراکه این یادآوری ما را به سمت نیل به اهداف متعالی این سازمان بیش از پیش سوق می‌دهد.

سردار محمدیان با بیان اینکه شیوع کرونا منجر به بروز تغییراتی در فعالیت‌ها و ایجاد مأموریت‌های جدیدی شد، گفت: در این راستا چند تن از همکارانمان را از دست دادیم و بسیاری از مأموران این فرماندهی در راستای انجام وظیفه به این بیماری مبتلا شدند.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه بسیاری از ادارات و نهادهای دولتی در ایام کرونا تعطیل بودند اما برای حفظ امنیت استان ستادهای عملیاتی حتی یک ساعت نیز تعطیل نشدند و به طور شبانه‌روزی در خدمت مردم بودند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها عاملی شد تا با وجود سختی‌های اقتصادی امنیت پایداری داشته باشیم و هفته ناجا فرصتی برای بیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌هاست.

وی بیان کرد: امروز با تلاش‌های صورت‌گرفته برای برقراری امنیت شاهد آن هستیم با وجود ناامنی در کشورهای همسایه کمترین مشکلات در کشور در این زمینه وجود دارد.

پیشگیری از جرایم با کمک مجمع خیرین امنیت‌ساز

سردار محمدیان‌ با بیان اینکه مجمع خیرین امنیت‌ساز فعال شده و با آموزش‌های همگانی گام‌های مؤثری در پیشگیری از جرم برداشته می‌شود، خاطرنشان کرد: از مهرماه سال گذشته تاکنون ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار تماس تلفنی مردمی با مجموعه پلیس ۱۱۰ البرز برقرار شده که ۸۵۱ هزار مورد از آنها عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه راهنمایی ۲۰۰ هزار نفر از دیگر عملکردهای پلیس در این مدت زمان به شمار می‌رود، گفت: امسال هفته نیروی انتظامی را با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار آغاز داریم و تلاش‌های ویژه‌ای برای برقراری امنیت خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در گام دوم انقلاب همه دستگاه‌های اجرایی به سمت پیشرفت و تعالی در تلاش هستند و پلیس هم باید بر تراز انقلاب اسلامی برای هوشمند سازی هرچه بیشتر مجموعه خود پیش رود.

وی بیان کرد: ۴۷ هزار نفر طی یک سال گذشته در زمینه جرایم مختلف برای ارتقای امنیت اجتماعی، اقتصادی و دیگر حوزه‌ها در این استان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار محمدیان متذکر شد: امروز نیروی انتظامی گام‌های محکمی را برای مکانیزه کردن و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی برداشته و با اطلاعات هوشمندانه برای پیشگیری، اشراف و کشف جرم تلاش دارد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار