کد خبر: ۷۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: نیروی انتظامی دژ محکم مردم است و تقویت نیروی انتظامی تقویت امنیت ملی است.

به گزارش آرانیوز:عباس رضایی صبح شنبه در ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی با ابراز خرسندی از حضور در بین کارکنان نیروی انتظامی در آخرین روزهای فعالیت خود به عنوان رئیس شورای تأمین استان اصفهان اظهار داشت: تقارن هفته مقدس نیروی انتظامی و ماه ربیع الاول را به فال نیک می‌گیرم و هر دو این مناسبت‌ها تهنیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در اداره کشور تصریح کرد: در نگاه و متون اسلامی ما وظایفی که برای دولت نوشته شده است، سلامت، آموزش و سوم امنیت که سه وظیفه اصلی دولت هاست و نیروی انتظامی در هر سه بعد به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است.

استاندار اصفهان افزود: در بعد سلامت سردار حیدری که در تمام جلسات ستاد کرونا استان حاضر شد و تمام هماهنگی‌های لازم از جمله مناسبت‌های اخیر را انجام داد و به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان از تلاش او و نیروی انتظامی استان تشکر می‌کنم، همچنین در بعد امنیت که به تعبیر امام علی (ع) نعمتی شیرین‌تر از آن نیست این امنیت را به نحو احسن اجرا می‌کنید.

نیروی انتظامی در تمامی مأموریت‌های کلان موفق بوده

وی با بیان نیروی انتظامی در تمامی مأموریت‌های ۳۶ گانه از جمله مقابله با سرقت‌های خرد و کلان به خوبی عمل کردید، ادامه داد: خوشحالم در شورای تأمین با دیدن کاهش شدید سرقت‌ها استان به خوبی در کشور شناخته شد و این کاهش سرقت و جرایم افتخاری برای استان اصفهان است.

رضایی تاکید کرد: نیروی انتظامی در مقابله با سرقت، جعل، شرکت‌های هرمی و کاغذی و ده‌ها مورد دیگر درخشان بود و امنیت که مترادف با آرامش و آسایش و امن بودن است با تلاش نیروی انتظامی بر قرار است و متضاد این امنیت یعنی بیم و ترس با تلاش پلیس کمرنگ شده است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت نعمتی از سوی خدا است، ابراز داشت: نیروی انتظامی حافظ نعمت خداست و آنها دژهای محکمی برای مردم هستند و باعث افتخار و عزت دین هستند که این نتیجه همکاری با سایر دستگاه‌ها است، ما معتقدیم تقویت نیروی انتظامی تقویت امنیت ملی است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار