کد خبر: ۷۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: زیر ساخت فرهنگی و اجتماعی در استان لرستان ضعیف است و توسعه متوازن در همه امور اقتصادی، فرهنگی و سایر امور باید در همه جا دیده شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، رسالت سازمان تبلیغات اسلامی را رسالت انبیاء دانست و اظهاردشت: این رسالت در امر تبیین، تبلیغ و در شکل و شیوه تبلیغ، پاسخ به شبهات از مهمترین اقدامات تبلیغات اسلامی است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه‌های مذهبی و غیره نقش مهمی دارد افزود: در استان لرستان 48 منطقه آسیب‌پذیر وجود دارد که250 هزار نفر در این مناطق زندگی می‌کنند بنابراین ارائه خدمات فرهنگی در این مناطق ضروری است اما باید توجه داشت که نمی‌توان یک نسخه واحد برای همه مناطق پیچید.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه در مباحث تبلیغی نیازمند توجه خاصی هستیم عنوان کرد: زیر ساخت فرهنگی و اجتماعی در استان لرستان ضعیف است و توسعه متوازن در همه امور اقتصادی، فرهنگی و سایر امور باید در همه جا دیده شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در 11 محله مرکز استان لرستان برنامه‌هایی در ایام غدیر برگزار شد بیان کرد:و چهار هزار نفر از این برنامه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی بهره‌مند شدند بنابراین درصورتی که سازمان تبلیغات در این برنامه‌ها قوی ورود پیدا کند اثرات بسیار بالایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های موثر و ارزشمند باید همه جوانب را در نظر گرفت و زمینه اجرایی آن را فراهم کرد تا از این اتاق فکر به خوبی استفاده شود گفت: خوشبختانه رویش‌های انقلاب در استان ما فراوان است به طوری که نیروی انسانی خوش فکر و سالم در مرکز استان و شهرهای استان آماده ارائه خدمات هستند.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا اقدامات فرهنگی ما بر تهاجم فرهنگی دشمن غلبه کند که در این رابطه باید در مباحث تبلیغی و تعلیم و تربیت اقداماتی انجام گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نظام ما انقلابی دینی است و این دینی ماندن و اهدافش به اقدامات انجام شده بستگی دارد اظهارداشت: اگر این انقلاب از مردم و دین فاصله گیرد از اهداف تعریف شده فاصله گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه به استان‌هایی مانند لرستان  تاکید کرد و افزود: در مباحث فرهنگی، دینی و موضوع اعتباری استان لرستان ویژه دیده شود چون این مناطق آسیب پذیر استان وضعیت نامطلوبی دارند و باید کمک کرد تا مسائل و مشکلات در این مناطق برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: باید گفت زمینه برای کارهای تبلیغی و دینی در استان فراهم است و مردم این استان تعصب خاصی به نظام و رهبری دارند به طوری که در جنگ تحمیلی با تقدیم 6300 شهید وفاداری خود را به انقلاب نشان داده‌اند.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار