کد خبر: ۷۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی محوری ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه مبارزه با کرونا و محرومیت‌‌زدایی در استان‌های مختلف هزینه کرد.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ ولی رحمانی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار مردم، برای مردم و در خدمتِ اهداف مردم است.

مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش در راستای ایجاد امنیت پایدار و دفاع از مرزهای پهناور کشور به درستی انجام وظیفه کرده است و آرامش و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است گفت: امروز همگان شاهد اقتدار ارتش و نیروهای مسلح هستند.

رحمانی به بخشی از اقدامات ارتش در حوزه مبارزه با کرونا و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش از ابتدای امسال تاکنون بیش از 250 میلیارد تومان در حوزه مبارزه با کرونا و محرومیت‌‌زدایی در استان‌های مختلف هزینه کرده است.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با اشاره به احداث 2 بیمارستان تنفسی دائمی در سیستان و بلوچستان و اهدای تعدادی زیادی دستگاه اکسیژن توسط ارتش افزود: اقداماتی نیز در حوزه رفع  مشکلات آب در سیستان و بلوچستان توسط ارتش انجام شد.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در طول 2 ماه تعداد 8 بیمارستان بزرگ تنفسی با 100 میلیارد تومان احداث کرد که یکی از آن‌ها در رشت احداث شد افزود: بیش از 100 هزار اقلام بهداشتی در ابتدای بحران کرونا در اختیار مردم قرار گرفت و امروز نیز بخش ICU بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن با 13 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی محوری ارتش با اشاره به نوسازی و تجهیز ده‌ها مسجد و اماکن فرهنگی توسط ارتش جمهوری اسلامی در گیلان گفت: در بخش آب‌رسانی به چند روستا در گیلان نیز امروز تفاهم‌نامه‌ای بین ارتش و دستگاه مربوطه تبادل می‌شود.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش با توجه به صداقت، وفاداری فرماندهان خود و راهبرد فرمانده کل ارتش به آنچه که وعده داده عمل کرده است و برای تحقق مابقی وعده‌های خود نیز تلاش خواهد کرد.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار