کد خبر: ۷۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان محروم بهمئی بعد از ماه‌ها تعطیلی و چشم انتظاری مردم مجدد از سر گرفته می‌شود.

به گزارش آرانیوز:، عملیات اجرایی بیمارستان بهمئی اسفند 93 در زمینی به مساحت 23 هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار متر مربع آغاز شد، و با وجود تعیین زمان‌های مختلف برای بهره برداری از این پروژه اما هنوز تکمیل و افتتاح نشده است.

در دولت سابق به صورت مستمر مسئولان وعده افتتاح و بهره‌برداری این پروژه را دادند که خبرگزاری تسنیم در گزارش‌های مختلفی این وعده‌های بی سرانجام را پیگیری کرده و به جد پیگیر رفع مشکلات و پایان چشم انتظاری مردم بودند.

تا اینکه نسیم خدمت با سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد  و اعزام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان بهمئی وزیدن گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی امروز در شورای اداری شهرستان بویراحمد گفته که بزودی با همت دولت سیزدهم عملیات اجرایی بیمارستان بهمئی مجدد ازسر گرفته می‌شود.

سید محمد موحد با اشاره به اینکه گاهی ممکن بوده یک مدیر در خدمات رسانی ضعف داشته باشد، که انتظار داریم مردم این ضعف را به پای خدمات نظام ننویسید، گفت: اعتبار قابل قبول و غیرقابل باوری را رئیس جمهور برای رفع کمبودها در استان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه قبول داریم مشکلاتی وجود دارد ولی خدمات نظام را ببینیم و بیان کنیم، ادامه داد: همه تلاش مان را جهت رفع مشکلات مردم انجام خواهم داد و در این راستا کوتاهی نخواهم کرد.

موحد ابراز کرد: معتقدم مسئولان مشکلات را با مقام ارشد در میان بگذارند و مقام ارشد شهرستان بصورت دسته بندی و اولویت برای رفع آنها مکاتبه کند.

نماینده شهرستان‌های 4 گانه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر جا لازم بود بعنوان خادم مردم گام بردارم احساس تکلیف میکنم و ورود می‌کنم.

موحد از نهایی شدن روند اجرایی بیمارستان خبرداد و افزود: در هفته آینده و با پیگیری‌های صورت گرفته پروژه فعال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات را مکتوب اعلام کرده تا بصورت ویژه و در مرکز پیگیری شود، یادآور شد: از حق و حقوق مردم نمی‌گذریم و پیگیر حق و حقوق مردم هستم.

فرماندار شهرستان بهمئی نیز در این نشست گفت: در جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت مشکلات مطرح و بررسی شدند که مصوباتی داشتیم که انشاالله اجرایی خواهند شد.

سنایی بیان کرد: مهم ترین پروژه‌های اولویت دار پروژه آبرسانی بوده که 12 سال کلنگ زنی شده ولی پیشرفت قابل قبولی نداشته است هرچند در دوسال اخیر روند تخصیص و پیشرفت خوب بوده است.

وی پروژه بیمارستان لیکک را از دیگر از مطالبات مردم دانست و اظهار کرد: متاسفانه این پروژه راکد بوده و با پیگیری های نماینده انشاءالله فعال خواهد شد.

سنایی افزود: جاده جایزان نیز مشکلاتی دارد بویژه پل ارتباطی که نیاز است با تامین اعتبار حل شود.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها