کد خبر: ۷۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
- دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان از برگزاری سه پویش نذر روضه، نذر رضا و نذر شفا به مناسبت ایام شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سعید کاظمی  با اشاره به اینکه کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور چند سالی است که فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار داشت: کار این کانون‌ها مستمر و روزانه است اما در ایام خاص برگزاری پویش‌هایی را در برنامه دارند.

وی با بیان اینکه پویشی به مناسبت ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) در حال برگزاری است گفت: این پویش در سه حوزه در حال اجرا است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان بیان کرد: در روز پنجشنبه و به مناسبت شهادت امام رضا (ع) کانون خدمت رضوی در استان کرمان به صورت خاص برنامه ویژه‌ای را در دستور کار دارد.

وی از برگزاری مجالس روضه امام رضا(ع) تحت عنوان نذر روضه در این پویش خبر داد و گفت: قسمت دوم این پویش به آزادی زندانیان غیرعمد به ویژه بانوان زندانی اختصاص دارد که با عنوان نذر رضا در حال اجراست.

کاظمی با بیان اینکه قسمت سوم این پویش با عنوان نذر شفا برای کمک به درمان بیماران نیازمند به ویژه بیماران آسیب دیده از کرونا در حال اجرا است ادامه داد: تمام فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در این ایام انجام می‌شود تحت این سه پویش است.

وی با عنوان اینکه با کمک و همکاری خادمیاران رضوی در استان کرمان که بالغ بر 7 هزار نفر هستند و یاوران رضوی و استفاده از مشارکت عموم مردم اقدامات مؤثری برای خدمت به مردم و کمک به نیازمندان انجام دهیم افزود: همه مردم می‌توانند در این پویش مشارکت داشته باشند.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار