کد خبر: ۷۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه منطق شهدا کاملاً با منق شاهان ظالم متفاوت است، گفت: منطق شاهان همانند منطق آمریکا است.

به گزارش آرانیوز:سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده اظهار داشت: همه داستان‌های دفاع مقدس همانند افسانه است با این تفاوت که همه‌ آن‌ها واقعی و رخ داده است.

وی با بیان اینکه زیباترین صحنه‌های عالم در دفاع مقدس اتفاق افتاده است، گفت: دشمنان می‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از جوانان ما بگیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه منطق شهدای ما کاملاً متفاوت با منطق شاهان ظالم کشور بوده است، گفت: تاریخ‌نویسان مزدور که به سرویس‌های جاسوسی وابسته هستند تلاش می‌کنند تاریخ کشور ما را تحریف کنند‌‌. تاریخ 8 هزار ساله ما را به 2500 سال کاهش داده‌اند.

وی گفت: تاریخ‌نویسان مزدور فقط می‌خواهند نسب ملت ایران را به شاهان ظالم کلید بزنند ولی منطق شهدا ثابت کرد که نسب ملت ایران ربطی به شاهان ندارد.

سردار نقدی اضافه کرد: منطق شاهان ظالم همانند منطق آمریکا است‌. تا وقتی زور دارید زور بگویید و هر زمان که زور ندارید مقابل قدرتمندان تسلیم بشید. سلسله پلید هخامنشی که بزرگترین کشتارها و خیانت‌ها را در کشور کرد بعد از افول قدرت کشور را دو دستی تقدیم یونان کرد. از سوی دیگر ساسانیان هم بعد از افول قدرت کشور را به مغول‌ها تقدیم کردند.

وی گفت: ولی منطق شهدا این نیست؛ منطق شهدا ایستادگی در مقابل زور و ستم است و 100 درصد با منطق شاهان متفاوت است. در تاریخ به وفور می‌خوانیم که انبیاء و معصومین مقابل جباران عالم ایستاده‌اند و افتخار می‌کنیم که راه ما، راه انبیاست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار