کد خبر: ۷۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
کرمان - رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان کرمان گفت: طبق اطلاعات واصله از انجام تست کرونای زائران در کرمان تاکنون آمار نگران کننده‌ای مطرح نشده است.

به گزارش آرانیوز:عباس تقی زاده  با اشاره به سخنان اخیر استاندار کرمان در خصوص گرفتن تست از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، اظهار کرد: در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استاندار کرمان بر انجام تست کرونا از تمامی زائران تاکید کرد.

وی اظهار داشت: تعداد کل زائران عتبات استان یک هزار و ۵۰۰ نفر بوده است که از ۱۰۰ تا ۱۳۰ نفر تست کرونا گرفته شده است. استاندار کرمان بر انجام تست برای همه زائران از جمله کارمندان تاکید دارد و این افراد پس از انجام تست در صورت منفی بودن جواب، می‌توانند در محل کار خود حاضر شوند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان کرمان تصریح کرد: طبق ابلاغ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان به تمام فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر اینکه که کارمندانی که در سفر اربعین حضور داشته اند، ابتدا تست داده و در صورت منفی بودن جواب، می‌توانند در محل کار خود حضور پیدا کنند و همه مسئولان باید بر این امر تاکید کنند.

تقی زاده تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تاکید استاندار کرمان بر گرفتن تست، شائبه‌ای ایجاد شد که تعداد قابل توجهی از زائران جواب تستشان مثبت شده است در صورتی که چنین چیزی نبوده است و انعکاس غیر دقیقی از صحبت‌های استاندار انجام شده است.

وی اضافه کرد: طبق اطلاعات واصله از انجام تست زائران، تاکنون آمار نگران کننده‌ای مطرح نشده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار