کد خبر: ۷۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
زاهدان - مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش از استمرار خدمت‌رسانی ارتش در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:امروز با حضور مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان خاش و مردم روستای «فجر» این شهرستان خدمات آب و برق نیروی زمینی ارتش به روستای فجر به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ خلبان ولی‌رحمانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز سیستم تصفیه آب روستای فجر شهرستان خاش با سامانه کاملاً بهداشتی با دو مخزن پنج هزار لیتری به بهره‌برداری رسید تا مردم این روستا از آب آشامیدنی کاملاً سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

مدیر طرح‌های محرومیت زدایی نیرو زمینی ارتش جمهوری اسلامی افزود: همچنین با اتمام عملیات توسعه سامانه کابل برق این روستا و نصب ترانس برق و تابلوهای برق، مشکل برق این روستا حل شد و مردم این روستا از خدمات پایدار شبکه برق برخوردار خواهند بود.

وی تصریح کرد: با دستور فرماندهی کل ارتش و هدایت مستقیم امر سرتیپ کیومرث حیدری خدمات نیروی زمینی ارتش در این استان ادامه خواهد داشت و برخی اقدامات به نتیجه رسیده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار