کد خبر: ۷۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
همدان- رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: باتوجه به همزمان بودن تأیید استانداران با صادر شدن حکم شهرداران، تأخیر در صدور حکم شهردار همدان طبیعی است.

به گزارش آرانیوز:محمود مسگریان  با اشاره به روند تأیید شهردار همدان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر همدان در یک مهلت قانونی یک ماهه شهردار منتخب خود را به وزارت کشور معرفی کرد.

وی افزود: اما با توجه به شرایط خاصی که به وجود آمده این روند به نوعی طولانی شده اما با توجه به همزمانی تأیید استانداران با تأیید شهرداران می‌توانیم بگوییم این تأخیر تا حدودی طبیعی است.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان تعطیل نیست، گفت: با توجه به شرایط خاصی که همدان دارد طبیعی است که سرپرست زیر بار امضای انجام اقدامات مهم شهری نرود هرچند ما به سرپرست اختیار تام داده‌ایم.

مسگریان با بیان اینکه البته باید تاکید کنم عدم پذیرش مسئولیت اقدامات مهم، به معنای تعطیلی خدمات شهری نیست و باید کار مردم انجام شود، ادامه داد: امیدواریم با استقرار شهردار منتخب روند مدیریت شهری و امور مردم کلان‌شهر همدان به خوبی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به زمان تأیید شهردار منتخب بیان کرد: امیدواریم به زودی حکم شهردار منتخب از طریق وزارت کشور تأیید خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها