کد خبر: ۷۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
سیریک - طی آیینی سرهنگ فرهاد چراغی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیریک معرفی شد.

به گزارش آرانیوز:احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سیریک بیان داشت: امنیت جامعه و شهرستان سیریک حاصل تلاش های نیروی انتظامی است. که امروز شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است.

جمالدینی با بیان اینکه، امروز جامعه به یک همدلی، همراهی، همبستگی و نگاه مثبت احتیارج دارد، افزود: جامعه باید با اتحاد و همدلی در یک مدار و ریل با هدف توسعه، پیشرفت و ایستادگی در برابر دشمنان که نهایتاً اقتدار نظام است حرکت کند.

وی افزود: خدارو شکر در نظام جمهوری اسلامی و به تبعه آن در شهرستان سیریک این امنیت وجود دارد. که یقیناً این امنیت حاصل تلاش های، تلاشگران نیروی انتظامی است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ۲ و نیم ساله سرهنگ یداله طاهری فرمانده قبلی انتظامی سیریک از فرمانده جدید انتظامی سیریک خواست که این گام ها برای ارتقاء امنیت شهرستان ادامه پیدا کند.

یکی از اهداف نیروی انتظامی رسیدن به پلیس تراز انقلاب است

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پلیس جامعه محور است و یکی از اهداف نیروی انتظامی رسیدن به پلیس تراز انقلابی است که همان خدمت گذاری به مردم و برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

سرهنگ مهرداد مشوق با اشاره به اینکه، رضایت مندی مردم از اولویت های کاری نیروی انتظامی است افزود: نیروی انتظامی در کار و مسئولیتی که به آنها سپرده شده، خدمت خالصانه را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

مشوق با بیان اینکه، گام ها برای ارتقاء امنیت شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد. تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور توسعه جامعه همدلی و همراهی را مهمترین عنصر در ارتقا امنیت می داند.

در این مراسم از زحمات ۲ و نیم ساله سرهنگ یداله طاهری تقدیر و سرهنگ فرهاد چراغی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سیریک معرفی شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار